Δευτέρα - Παρασκευή
08:00 - 14:00 & 17:00 - 20:00
Σάββατο
08:00 - 15:00

Καλέστε μας 24/7
6944616084

ελληνικης κατασκευης

ελληνικης κατασκευης

ελληνικης κατασκευης

Καινοτομίες ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Χρήση ανοξείδωτου κοχλία

Ο ανοξείδωτος κοχλίας χρησιμοποιήθηκε σε λέβητα πρώτα από τον Ι. Κουρτάκη στα τέλη της δεκαετίας του ’90 και πιο συγκεκριμένα το 1997, με εξαιρετικά αποτελέσματα έπειτα από εξονυχιστικούς ελέγχους και δοκιμές. Δηλαδή, κατασκεύασε ένα κοχλία με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής τα 25 χρόνια. Σε αντίθεση με την αγορά της οποίας οι υπόλοιποι ήθελαν αντικατάσταση κάθε 3-4 χρόνια και με μεγάλο κόστος αγοράς και τοποθέτησης.

Χρήση βιομηχανικού τύπου γωνιακού μειωτήρα

Από τον πρώτο λέβητα που κατασκεύασε, χρησιμοποίησε γωνιακό μειωτήρα βιομηχανικού τύπου, σε συνδυασμό με -επίσης βιομηχανικού τύπου- κινητήρα. Η πρώτη εφαρμογή έγινε από τον πρώτο κιόλας λέβητα στις αρχές της δεκαετίας του ’90, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Όλοι οι λέβητες μέχρι εκείνη τη χρονική περίοδο, είχαν κινητήριες μονάδες ερασιτεχνικού τύπου με κίνηση μέσω ιμάντα (λουριού) και αλυσίδας. Ο συνδυασμός ισχυρού κινητήρα βιομηχανικού τύπου και μειωτήρα γωνιακής μετάδοσης, με τον πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό του κοχλία, είχαν εντυπωσιακά για την εποχή αποτελέσματα και άφησαν πολύ πίσω τον ανταγωνισμό στον τομέα της σχεδίασης και της εξέλιξης.

Προθέρμανση αέρα πριν την είσοδο στο χώρο καύσης

Χρήση μεγάλου χώρου στο κάτω μέρος του λέβητα ως αεροθαλάμου για τη θέρμανση του πρωτογενούς και δευτερογενούς αέρα καύσης. Μέχρι τότε, ο αέρας που διοχετευόταν απευθείας στο χώρο καύσης. Αυτή η καινοτομία είχε ως αποτέλεσμα να μην εισάγεται στο χώρο καύσης κρύος αέρας και να γίνεται μια πολύ πιο ομαλή και ισχυρή καύση, εφόσον ο εισερχόμενος στο χώρο αέρας είχε ήδη αναπτύξει θερμοκρασία. Η εφαρμογή έγινε από τον πρώτο κιόλας λέβητα, στις αρχές της δεκαετίας του ’90.

Χρήση διπλού χρονικού (ποτενσιόμετρο)

Η χρήση του διπλού χρονικού, εφαρμόστηκε την ίδια χρονική περίοδο με τον ανοξείδωτο κοχλία και ως αποτέλεσμα είχε τη σημαντική μείωση κατανάλωσης καυσίμου. Έδωσε τη δυνατότητα στον καυστήρα να κάνει κενούς χρόνους, ώστε να γίνεται πιο ομαλή καύση με πολύ μεγάλες επιλογές ισχύος. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρξει μια μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 20-30%.